کد خبر 1321596
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
یک دردسر بزرگ دیگر برای بارسلونا

بارسلونا برای ثبت نام خرید جدید خود به مشکل خورده و باید باز هم سقف پرداختی‌های خود را کم کند.

به گزارش مشرق، بارسلونا باز هم با دردسر ثبت بازیکن جدید مواجه شده است. این باشگاه حالا نمی‌تواند فران تورس خرید جدید و ۵۵ میلیون پوندی‌اش را ثبت کند تا زمانی که باشگاه دستمزد پرداختی قابل توجه‌اش را کاهش ندهد.

تورس ۲۱ ساله حدود دو هفته پیش از منچسترسیتی جدا شد به کاتالان‌ها پیوسته و ژاوی سرمربی این تیم پس از بازنشستگی سرخیو آگوئرو، امید زیادی به خرید جدید تیمش بسته است. با این حال، این بازیکن اسپانیایی نمی‌تواند برای بارسا بازی کند زیرا هنوز ثبت نام نشده، به این دلیل که باشگاه با قوانین سقف حقوق پرداختی لالیگا با مشکلاتی مواجه است. مشکلی که منجر به جدایی لیونل مسی فوق ستاره باشگاه در تابستان گذشته نیز شد.

ژاوی به این موضوع فکر کرده و امیدوار است که خرید جدید او به زودی برای تیمش بازی کند. او اظهار داشت: «فران تورس خریدی تماشایی است، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک فرد. او از یک مصدومیت مهم خارج می‌شود، تعهد فوق‌العاده‌ای دارد، او چیزهای زیادی به ما می‌دهد، من در این شکی ندارم. او می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند، من از تلاش باشگاه برای به دست آوردن او بسیار خوشحالم.»

ژاوی گفت که باشگاه برای کم کردن سقف پرداختی‌های خود باید چند بازیکن را آزاد کند. فیلیپه کوتینیو و ساموئل اومتیتی ​​از جمله این بازیکنان هستند که احتمالاً در این ماه از بارسلونا جدا خواهند شد.

سرمربی بارسا همچنین گفته که عثمان دمبله هم می‌تواند به باشگاه برای ثبت نام تورس کمک کند. دمبله فرانسوی در حال مذاکره بر سر یک قرارداد جدید است. قرارداد فعلی او تابستان امسال به پایان می‌رسد و ژاوی از وینگر تیمش خواسته که دستمزد خود را کاهش دهد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس